Het 3e weekje - Reisverslag uit Skövde, Zweden van Anitra Schipaanboord - WaarBenJij.nu Het 3e weekje - Reisverslag uit Skövde, Zweden van Anitra Schipaanboord - WaarBenJij.nu

Het 3e weekje

Door: Anitra Schipaanboord

Blijf op de hoogte en volg Anitra

14 September 2008 | Zweden, Skövde

Lieve familie, vrienden en vriendinnen,


Zoals elke zondag, begin ik mijn dag met een ontbijt tezamen met Duitse vrienden met in het vooruitzicht het schrijven van mijn derde blog.

Ook deze week is het leventje in Zweden mij weer goed bevallen. Zweden als land is zo mooi dat ik er bijna voor altijd zou willen blijven! Vast staat in ieder geval dat ik ook na mijn tijd hier zeker nog een keer terug kom om de rest te bekijken.

Heel cultureel ben ik tot nu toe deze week nog niet geweest. Maandag naar school en een filmavond met de films "Lucky Number Slevin" en "rush hour". Dinsdag en woensdag de lokale kroeg bezocht en uit eten geweest bij de pizzeria. Donderdag wezen bowlen en vrijdag uit gegaan. Maar dan toch nog even cultureel gedaan: Met een klein gezelschap van zo'n 10 man zijn we gisteren naar Mariestad geweest, een klein dorpje met een grote haven op zo'n 45 minuten afstand van Skövde. Eenmaal daar konden we geen boot meer huren maar was er een leuk festival aan de gang.. De foto's spreken voor zichzelf!

Vandaag een beetje brak, maar verrast met goed nieuws dat een van mijn beste vriendinnetjes, Nicole, gisteren tante is geworden. En op de vroege ochtend om 9.15 wakker geschrokken van een sms. Lynn: Ik heb geboekt! Ik krijg dus visite in Zweden!

Nog een nieuwtje wat betreft de planning: 24 tot 26 september naar Oslo, Noorwegen!

Ik zal zo snel mogelijk weer een aantal foto's uploaden maar nu eerst naar de stad voor een Zweeds kopje koffie. Hopelijk spreken we elkaar snel!

Anitra


  • 18 September 2008 - 07:54

    Suus:

    Annie!!!

    Wat een leuk verhaaltje weer! Super dat Lynn die kant opkomt!! :) Ik heb me even aangemeld met mijn e-mailadres.. dan word ik op de hoogte gehouden van al je verhalen!!

    Liefs! x x x Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Skövde

Mijn eerste reis

Studeren in Zweden

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2008

Twee weekjes met Sebas

21 September 2008

Molens, gestolen fietsen en pindakaas

14 September 2008

Het 3e weekje

07 September 2008

Kort verslag 2e week

31 Augustus 2008

Eerste week in Zweden
Anitra

Studeren in Zweden

Actief sinds 31 Mei 2008
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 18529

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 01 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: