Eerste week in Zweden - Reisverslag uit Skövde, Zweden van Anitra Schipaanboord - WaarBenJij.nu Eerste week in Zweden - Reisverslag uit Skövde, Zweden van Anitra Schipaanboord - WaarBenJij.nu

Eerste week in Zweden

Door: Anitra Schipaanboord

Blijf op de hoogte en volg Anitra

31 Augustus 2008 | Zweden, Skövde

Hej Hej!

Zondag ochtend, het eerste weekje zit er al op! Tot nu toe niets dan meevallers. Het land is fantastisch, mijn kamer is goed en samen met alle andere Erasmus exchange students heb ik het heel gezellig! Je zult het niet geloven maar zojuist heb ik zelfs een heuse Frühstuck gehad met vier Duitse studentes.

Zoals beloofd zal ik op deze site de komende tijd berichten en foto's plaatsen zodat jullie allemaal mee kunnen genieten van mijn belevenissen!

Kort verslagje van deze week:

Maandag: Vlucht naar Stockholm en verder met de trein naar Skövde. Het afscheid met het thuisfront viel zwaar maar de vlucht mee, niet eens last van oorpijn!

Dinsdag: Eerst maar eens mijn kamer in de bleek gezet en met medestudenten bij de thai wezen eten. 's Avonds eerst pre-party in het appartementencomplex en daarna bij de lokale studentenvereniging. Foto's op www.studentkaren.se/skosex/ en dan klik op Bildarkiv.

Woensdag: De eerste introductiedag op de University van Skövde, veel verschil met Nederland zie ik niet behalve dan dat de vormgeving van het gebouw vele malen beter is en heel schoon

Donderdag: Nog een introductiedag doorlopen. 's avonds weer feest.

Vrijdag: Foodfestival in de stad! 's avonds weer feest (zoals iedere avond)

Zaterdag: Mit die Deutsche Leute de stad in geweest om te shoppen en gegeten. 's avonds ladies night, Sex & the city avond

Zondag: 14:00 Wandeling over de berg Billingen. Foto's volgen naderhand!

• 31 Augustus 2008 - 13:08

Suus:

Lieve Tra,

Ik ga met heel veel plezier de komende tijd je stukjes over jouw Zweedse avonturen lezen! Ik ben benieuwd naar je foto's van de afgelopen week!
    Veeel plezier!!

Kusje! x x x

• 31 Augustus 2008 - 19:31

Esther:

anitra!

haha we hebben speciaal
    een nieuwe laptop gekocht om je verslagen te lezen ( computer is vanochtend overleden):P
    nou XX Essie (L)

• 31 Augustus 2008 - 20:21

Celesta:

Volgens mij alleen maar feest daar......
    Kus

• 31 Augustus 2008 - 21:14

Pa En Ma Schip:

Lieve Tra,
    Heel goed iniatief
    Mooie foto's
    Fijn dat je daar zo leuk bent ontvangen.
    Wij blijven graag op de hoogte.
    Veel liefs

Dikke kus!

• 06 September 2008 - 19:40

Nicole En Niels:

Hey meis,

Net op de msn geklets en nu even gauw ook hier een berichtje!

We zijn super trots op je maar zijn stiekem ook wel blij als je weer lekker bij ons op de bank een kopje thee aan het drinken bent!Haha.

Nou meis geniet er maar lekker van en we zullen lekker je site in de gaten houden.Aan de foto's te zien heb je het super naar je zin!Helemaal super.

Dikke kus van ons

• 07 September 2008 - 08:09

Paul En Anna Eemnes:

hoi anitra, volgens ons is het, daar behalve studeren en feesten, ook prima vissen! Sjors zit in New Zealand en heeft zich net gemeld..ze zijn de wildernis ingetrokken, zoals maarten en hij graag doen...op het zuidereiland ver van internet en weinig bereik daar.. succes met je studie en geniet ervan! groetjes van Paul en Anna